Even voorstellen.....

Na zijn commercieel economische studie aan de HEAO in Amsterdam werkte Frank van Paridon onder meer bij British Airways, BAT en Nestlé Nederland voor hij in 2000 de overstap maakte naar live entertainment.

Als Commercial Director Europe van Cirque du Soleil was hij verantwoordelijk voor een succesvolle tournee van 'Quidam' en haalde hij 'Saltimbanco' terug naar Europa.
Hij ontwikkelde een aantal nieuwe steden-/ landenmarkten en onder zijn leiding werd besloten het aantal Cirque shows in Europa van één naar twee te brengen.

In 2003 startte hij als commercieel directeur voor Joop van den Ende Theaterproducties en werd commercieel eindverantwoordelijk voor de marketing en public relations voor zowel de particuliere als de zakelijke markt.
In de periode tot 2007 werden uitverkochte zalen gerealiseerd voor een 30-tal producties variërend van toneelvoorstellingen, avantgardetheater in de Theater Fabriek Amsterdam tot de megaproducties Beauty & The Beast, Mama Mia!, The Lion King, The Sound of Music, Jesus Christ Superstar en Aida.