Werkwijze en organisatie

Als directeur van zijn eigen bedrijf Proud to Present combineert Van Paridon zijn bijna 30-jarige ervaring en commerciŽle expertise van de fast moving consumer goods met de 'tricks of the trade' uit de entertainment-wereld. Hij beschikt over een weelde aan 'best practices', proefondervindelijk bewezen bij twee van de grootste entertainment conglomeraten ter wereld.

Daarnaast heeft hij allianties gesloten met professionele partijen op de voor show-business zo belangrijke gebieden als:

  • public relations
  • vormgeving / productie (print, A/V, websites)
  • mediaplanning, inkoop en partnerships
  • sponsorwerving
  • hospitality management
  • ticketing

Dit leidt tot een grote flexibiliteit die 'out of the box' - oplossing mogelijk maakt.
Als coördinator draagt hij zorg voor een goede afstemming en synergie tussen deze commerciŽle disciplines en zorgt tot op detailniveau voor een optimaal management van de kaartverkoop.

Daarnaast werkt Proud to Present nauw samen met Arrano in België.

Opdrachten kunnen variëren van een rol als sparring partner voor de te bepalen commerciële strategie tot een functie als promotor voor nationale of internationale producties. In bepaalde gevallen behoort ook een rol als mede-investeerder tot de mogelijkheden.